Brum brumm.

Hej hallå.

Oj vad jag är på bra humör idag! Vet inte om de beror på vädret eller att jag skall till London snart. ^^ (Tjatar om de igen >.<) Nu var de så varmt att jag "äntligen" for och köra lite! Haha, har inte kört nått på nästan hela vintern! De har varit så kallt, och vår fyrhjuling har varit lite "upptagen" av min bror. ^^ Passade på att ta lite bilder också, nu då solen är framme. Jag körde till ängarna, och där. Där var det översvämming så ni vet inte !! Fullt opp med vatten och lera, allstans! Gummistövlar var ett måste! ;) Jag var - nära att fastna i leran massor med gånger! Haha.

Ähum... Lite smutsig..? ^^

Närblid. Hihi. :)

Gummistövlar, ett måste. Vad vare jag sa? ^^

Fint och soligt. Och lerigt.

Massor med såna här "forssar" överallt. Jag älskar dom! :)

Fastna i leran. Jag stod långt på andra sidan och skrattade. ^^



Kisses&Hugs,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Hehh!;) Fiin bilda! :D

2010-04-12 @ 20:52:30
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Frida

OJ, tu e no ritti "Håål", Fanny ;)

2010-04-13 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0