Hål i örat = KLART!

Hey!

Oj, vad jag är nöjd och glad nu! Var efter skolan idag med min kompis Matilda och laga hål i öronen. :) Vi höll på och få något slags nervsammanbrott där i regnet, men blev något sånär lugna då vi kom in dit. Jag hade redan sagt tidigare att jag ville sätta först, för annars skulle jag backa ur! De tog inte ont alls! De brände bara såklart lite efteråt. Men Matilda tyckte de tog ont. Jaja, personer är ju olika. ^^



Nöjd så nöjd. :)

Själv stenen i örhänget är genomskinlig, men den ser lite guldaktig ut då den har "guld" runt sig.


Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: fotografm

ja vi ska ut och kolla brasan :)

2010-04-30 @ 15:31:24
URL: http://fotografmirre.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Snygg he vaalt _D

2010-04-30 @ 22:21:47
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Matilda

Nice Nice, O lyckans ost att int he to naa sjukt ti te! he to som super sjukt tå ja kom hem o ännu sen på kvällen.......

2010-05-01 @ 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0