Läger.

Hej!

Länge sen sist eller? ^^ Jo, men vad kan man då man har haft mycket att göra? Men nu blir det back to normal. onsdag torsdag! Jag var lite trött då jag skrev de här ^^ Morgon så for jag till skolan som vanligt, men hade såklart med alla saker jag skulle ha med till lärgret. När jag kom in till skolan och såg mina kompisar kom dom typ springande emot mig och halvt skrek "Iiiih, Fanny!!" Och halvt hoppade på mig! ^^ Haha. Kanske lite överdrift, men dom hade  Han inte säga så mycket till dom för de var ganska direkt vi skulle med bussen till Elbavänelevsläger. Då vi kom dit så fick vi ganska direkt stug indelningen. Jag fick riktigt bra rumskompisar! :) Och fick lite nya vänner, eller prata med många man aldrig brukar prata med annars. Sen hade vi lite "Namn lekar" och annat. Vi hade program hela dagen och på kvällen hade vi lite mer "roliga" lekar som vi fick dra själva inom våra s.k "hemgrupper." Sen var de tystnad kl. 23.00 men vem höll sig till det? ^^ Sen skulle vi vakna 8.00 eller vi skulle i allafall hinna till frukosten som var 8.30 Sen ahde vi mer program b.la där vi skulle skicka runt ett hjärta där man hade sitt namn på, och alla skule skriva något positivt på de! :)


Och så tog vi grupp foto, hoppade i bussen och for till skolan. Medan jag väntade på att pappa skulle hämta mig tänkte jag att jag skulle fara och säga Hej till klassen. De blev samma reaktion med skrik osv. ^^ Haha.

Här kommer mer bilder från lägret:


Hehe, fina glasögon? Köpte från London.
I love them

Vårt rum.

 Chillin' :)


Take care,
-fannymariaolivia- 


Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Nice Fanny :D Still miss U <3

2010-04-23 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0