London - Day 2

Hey,

jag lovade ju att jag skulle berätta mer om min London resa nu på veckoslutet, so. Here it goes. Andra dagen, eller egentligen första hela dagen vi var där så började vi med Madame Tussouds. Det var nog ett av dom häftigaste ställen jag varit på! Och ett av dom mest folk fyllda! Massor överallt! Men vi hade köpt biljetterna i förväg så vi behövde inte köa i den ------- långa kön.



Angelina Jolie & Brad Pitt

Dom ser mindre verkliga ut på bilden p.g.a man måsta ha blixt på där då de var så mörkt.


Nicole Kidman


Robert Pattinson


Jag + "James Bond"

Sen for vi och vila en stund till hotell rummet. Så bestämde vi oss för att vi skulle gå/fara med buss runt i London och se alla saker "man borde se". Vi gick först genom Hyde Park till Buckingham Palace, och dom flaggade = Drottningen var där! ^^ Och de var då vi fick meddelande från Finland att alla flygfält hade stängt! Och de hade blivit vulkanutbrott! Vi tänkte "Äh, int angår de oss. Inte kan dom ju ha de stängt såå länge!" Men där hade vi fel. :) Sen for vi och se; Big Ben, London Eye, St. Pauls Catedral och lite annat.





Så hände det egentligen inget mer den dagen. Eller jo! Jag åt fish'n'chips för första gången! Helt super gott! Rekommenderar STORT. ^^



Take care,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!
Postat av: Lili

Men hur kan du glömma att du såg filmen Remember me din första dag i London????

2010-04-26 @ 17:23:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0