Ojj, FÖRLÅÅT.

Heyy,

och Förlåt för att jag inte skrev nått igår!
Jag hade sovit så lite på natten - 5 timmar.
Så jag somna då jag kom hem efter skolan,
och sen åt jag och for till dansen!
Och inte orkade jag sätta på datorn efter de! :)
Idag så hade vi modersmål i skolan,
och vi skulle till biblioteket.
Vi skulle bara låna en bok, så fick vi fara!
Vi hade en halv timme på oss tills matrasten,
och över en timme innan vi måste tillbaka
så vi skulle hinn äta!
Så jag Jorunn och Frida bestämde oss för att gå
på stan
istället för att sitta och mögla på en bänk i skolan! :)
Vi provade lite kläder (halvt på skoj) och jag hittade en nätt
kjol och topp.
 En sån kjol, men blå och vit randig. :)
Jaa, och en liten side note. Jag började prenumerera på Frida idag!
Väldigt bra tidning enligt mej! :)

Tidigare beställde jag på Julia, men de blev kanske lite barnsligt.
Och, btw Frida har två mer nummer om året än Julia och är billigare! :o



Lots of love ♥
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

HALLÅÅ, Fanny! ;)

Både FRIDA å JULIA er braa, å naa kan intt vara barnslit tå vi ennu er bååna! ;)

2010-04-08 @ 16:26:41
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0