Kina mat, 50 år & Godnatt

Hey,

har inte hunnit med så mycket bloggande idag.
Vi var till ett ställe som heter Sällskapsklubben och firade
min farbrors 50-års födelsedag.
 Haha. ;)
De var Kina-mat och de var nog jätte gott!
Har inte ätit de sen jag var... Ungefär 5-6 år tror jag..? :)
Och då var man kanske inte direkt en "stor-ätare" om ni vet vad jag menar..? ;)
Men nu ska jag laga läxorna som jag fick p.g.a resan.
Sen blir de nog bara att fara i säng!
Godnatt. ♥


Kisses&hugs,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

BLÄÄ!! Kina-mat! Not my delicacy! ;)

Hehhe! ^^

2010-04-06 @ 21:11:06
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0