18 Augusti 2010

Hola bloggen!

Idag känner jag mig piggare och har inte tagit en ända huvudvärks tablett! Haha. Fast känner att jag borde ta en nu, har hållit på och krånglat med herbariet en stund nu så... Ska verkligen försöka fara tillbaks till skolan imorgon! Suger ganska djupt att vara borta dom här första dagarna i skolan. Men nu ska jag fortsätta med det jäkla herbariet, så hörs vi sen... ♥


Fräsh och okammad... Heh ;-)

Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

sv: No he ha nu liksom bara blivi så :D Int meningen alls. O gårr bra bild på dej!! Skratta som fast hu läng :D LikeLike

2010-08-18 @ 17:18:14
Postat av: Frida

Du måst koma till skolan!! <3 :)

2010-08-18 @ 18:12:28
Postat av: Jorunn

KOMM TI SKOOLA IMÅRÅN!!! <33



deher gangå skreiv du int lika man inlägg som tå ein gang du var sjuk i vintars, if you remember? ;) but ofc ja förstar om du int orkk, :D

2010-08-18 @ 18:46:27
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0