19 Augusti 2010

Hola bloggen!

Kom just från stan, och är av nån anledning på extra och ovanligt bra humör! Kanske var det för att jag fick fara tillbaks till skolan och se alla? Kanske för att jag for till stan efter skolan och hade roligt? Inte för att jag hittade en väska som jag skulle ha men... Eller jo det gjorde jag..! Fast Matilda sa att jag inte fick köpa den. Och man ska ju lyssna på sina vänner! =) Fast man inte alltid skulle vilja... ;'(

Och hittade också en jätte snygg, eh sak? Tunika/klänning/tröja-nått me likeh:





Telefon bilder, hade ingen kamera. Men ack så snygga! Matilda har en svart & jag en mörkblå! ;-) Men hörs senare los bloggos ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

haha, snygga bilder! (;

Varifrån var he? Å va kosta he? (:

2010-08-19 @ 17:34:55
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0