23 Augusti 2010

Hejj!

Kom hem från skolan för en stunde sen, och jag är glad hehe, jag får börja en timme senare imorgon för att jag inte får vara med på gymnastiken! Yess, sovmorgon! =D Och så har vi friluftsdag på torsdag (hoppas det regnar, hoppas det regnar, hoppas det regnar!) och så ska vi ha skolfoto också... Och ska man se bra ut, för var tredje år så lagar vi en skolbok som alla får med typ klassfoto och allas "små bilder" hehe. ;-)

Men nu ska jag ta och göra läxor. Wiieee... Eller så ska jag bara fortsätta läsa New Moon på engelska, haha gissa vad det blir? Nääe, jag ska nog vara duktig nu! Hörs. ♥




Kan ni göra så..? ;-)

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0