24 Augusti 2010

Hejj!

Har just lagat en "subway" smörgås åt mejj! Inte lika god som dom lagar, men god iaf ;-) Hade sovmorgon idag och ojjj, vad skönt! Hann locka håret lite, som jag annars aldrig gör/hinner. Och så ska mamma efter jobbet med Anton på nåå sak, så ska jag laga mat! (= Menmen, min kamera är död så webcam shots it is! Hörs. ♥




pöss

Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

sv: Joo både Finska o sen öva finska :DD o ärlit va he ganska svåra ord som vi hadd.

2010-08-24 @ 18:21:15
Postat av: Jorunn

voi va sööt du er! (:

He blir myki finska för er imorron! (;

2010-08-24 @ 19:54:22
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 09:13:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0