30 Augusti 2010

Hej!

Nåjoo, var en stund till stan Med Frida och Jorunn. Vi (Frida) skulle egentligen söka kläder till skolfotografering som vi har imorgon! Hjälp. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig :o Nå, inte far jag dit naken inte, haha. Och det är extra press på, för att det här året så kommer det in i en skolbok, som alla får. Kul. ;-) Och, ännu på det, så har vi gymnastik timmen före vi ska fotograferas! Fresh... Hörs, ska och laga matte läxa + fixa lite på herbariet. ♥





Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

söötis! (:

jo, jag HOPPAS att du int kommer dit naken! ss:

2010-08-30 @ 16:26:21
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Matilda

Agree whit J!! O hitta F naa??? Elle nå ja skir he sekert imårån :P

2010-08-30 @ 19:45:09
Postat av: Emmelist

hoppas du hittade ngt att ha på dig på fotograferingen idag :D

2010-08-31 @ 09:07:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0