Dagens - ändring!



Jeans - JC
Topp - ICA & H&M
Cardigan - H&M
Armband - Lindex & En butik på Silja Symphony

P.s Ny kategori - Outfits! Dagens! =) Och så kommer det det här dagens testet med också!


DAGENS VILL HA: En ny skolväska
DAGENS KLÄDSEL: Ganska enkelt, ni ser ju där uppe!
DAGENS FRISYR: Ganska rakt & enkelt
DAGENS LÅT: Calling out- Lazee
DAGENS PLANER: Sova, vila, sova
DAGENS SAKNAD: Hmm... Kompisarna..? =D
DAGENS DUMMASTE: ?
DAGENS MISSLYCKANDE: Har inte gjort nått stort sånt vad jag minns. Än.
DAGENS DROG: Te!
DAGENS KÖP: Inget! (Bra Fanny!)
DAGENS GODIS: Inget! Ska ha godisstrejk från nu --> 2 mån framåt!
DAGENS HUMÖR: Sjukligt.
DAGENS CITAT: Okej inte dagens, men ett citat iaf Jorunn: Frida, vilken färg har du på ögonen? Frida: Int vet jag. Grumliga. Det hade vi roligt åt =P
DAGENS ROLIGASTE: Öh, Jorunn fick mig at ropa VAD!?!?! så de hördes i hela korridoren och "alla" sjuor är nu "rädda" för mig.

Säg nått smart nu!
Postat av: julia

grumliga, de va så bässt xdxdxd ;D hahaha

2010-08-22 @ 12:51:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0