I lööööööve it(him) <3



Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, ja döör! Han är så söööt i videon! ♥ Jag har bestämt mig. jag älskar honom! ;-) Ser ni inte hur underbar han är!? Han är snygg, snyggare, snyggast! Fick upp ögonen för honom typ idag. Och har kollat den här video typ 20 ggr idag redan! Fråga min brorsa, han har redan ropat åt mig för att jag spelar sama låt gång på gång på gång på gång... Han är särskilt söt då han tar i och sjunger "I LIKE IT..!" Awww. My love ♥

Hehe, jätte smart inlägg, I know. Men nu ska jag laga läxorna så hörs vi imorgon. Har redan uppdaterat så mycket så =P Haha. Hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Anonym

hahah, Visst e han söt, och sången e ganska bra! :D

Så d e slut me Kreddi nu eller? (;

2010-08-23 @ 18:13:04
Postat av: Matilda

Hahaha Fanny is in love <3<3

2010-08-23 @ 18:45:28
Postat av: Frida

Baby, I don't like it!! ;P (Sori pössFanny ;D)

2010-08-23 @ 19:06:50
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-23 @ 22:29:06
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ha en fin dag!

2010-08-24 @ 14:04:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0