Inköpt:

Hej!

Nu är jag tillbaks från stan. =) Pojkarnas jeans köp gick... Sådär. Albin (10) är så himla smaaaal, så fast vi tog exxxxxxtra skinny jeans så är det som om det skulle rymmas TVÅ STYCKEN Albin i dom. Så ingen lycka där, och så hitta vi inte heller åt Anton (5).

Men åt mig hittade vi! ;-) Och en tunika/klänning som var på rea! Här har ni dom:


JC - 7.45 euro den var på rea! Org. pris 24.50 (c. 75 kronor & 245 kronor)

JC också och dom var 50 euro ungefär... (c. 500 kronor)

Förlåt, det här inlägget skulle ha kommit upp för länge sen! Men min dator zippa och fick inga bilder =( Men ska och äta taco nu, berättar vad jag gjort sen! ;-) ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

fiina saker! :D

2010-08-09 @ 10:01:51
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0