Skrattretande.

Hej!

Bloggade inte igår, orkade inte med den slöa uppkopplingen vi har här på villan.

Idag var jag på väg till Matildas och ha tjejkväll, men öroninflammationen och allt som hör till gav mig ett slag under bältet om man ska säga så, så de blidde inget med det.

Men jag orkade en sväng till stan iaf, pojkarna skulle hyra ett fiske spel! Har bara en sak att säga hallåååå!? Vi är på en villa. Ta fiske spöt i handen och fa och sitt på bryggan och fiska! Ni behöver inte ett spel för det. Suck. Men dom hittade iaf inte det, men köpte ett annat istället.

Jajja men hörs senare. ♥


De går inte att sätta in bilder här :( Iaf inte då jag inte har nån USB kabel med, så de blir engammal från arkivet. London ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda, Jorunn o Frida

KRYYYA på dig lilla Fanny, vi önskar du var häär!

)': <3333

2010-08-21 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0