Hemma.

Halojj!

Nu är jag hemma, yess! Så nu kan jag ladda upp "färska" bilder. Mamma hade kommit typ 2min före oss, och hon bara lyste, tydligen hade dom haft en jätte bra resa! Jag fick ett tuggummipacket, haha, eftersom jag har godisstrejk. Shit. Hoppas ingen från skolan läser, för på måndag kommer alla fråga efter tuggummi, hehe. =P

Joo, men här är nu lite bilder:


Jag igår på villan, halsduk runt halsen och fake smile ;-)

Och så jag idag, ännu mer fake smile än igår? Hehe.

Jaah, men nu ska jag i bastu så hörs senare eller imorgon efter skolan. ♥


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Jeee tuggummi :D Du e så söt, haha :)

2010-08-22 @ 18:53:55
Postat av: Matilda

sv: nej såklart int :DD O härliga bilder på dej <3

2010-08-22 @ 19:49:22
Postat av: Jorunn

hahah JÄTTESÖÖTA bilder ppå dejj! :D<33

2010-08-23 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0