23.12.2010

Hej!

Kom just hem från en kompis, vi har spelat sällskapsspel (haha, dom gillade inte det ordet :p) Var till stan också ett varv och köpte några sista saker till mina julklappar (mina julklappar som jag ska ge alltså!) Kan ni fatta att det är jul imorgon? :o Har ingen julfiilis alls, men ska hoppas att den dyker upp innan tomten gör det ;-) Hörs. ♥

Btw, fick just Spotify! Är säkert sista i världen som inte har det haha :p Nåjaa, anyway så blev jag glaa!



Ta och kolla in HÄR så får ni se lite julfest bilder! (om ni inte orkar kolla nått annat där så kan ni gå direkt HIT!) :p


Säg nått smart nu!
Postat av: Mattuh

Hihii :) Kompis... Frans? ;DD

2010-12-23 @ 20:49:04
URL: http://mattuh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0