Day 3 – Your idea of the perfect first date.

Joo, alltså okej. Det här blir svårt, för jag tycker inte att det finns en perfekt första dejt som gäller alla. Alltså, att med en kille kanske just den saken vara perfekt, och med en annan skulle just den vara perfekt! Om ni förstår vad jag menar? Så, kanske det jag menar är att för att få den perfekta dejten måste man ha den perfekta dejten? (kille alltså) Man behöver inte göra nått speciellt egentligen, bara det är rätt så blir det rätt! För, när den rätta dyker upp säjer hjärtat till och då får huvudet säja vad det vill. Right?




Haha, undrar om nån fattade vad jag menar?


Säg nått smart nu!
Postat av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi tävlar just nu ut en söt vinterdesign :)



eller kanske behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-12-04 @ 14:26:08
URL: http://wedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0