Födelsedags presenter!

Hej!

Nu
ska jag visa vad jag har fått i födelsedag, som sagt bättre sent än aldrig? ;-) (fyllde den 15 december 14åår! FYI) Och här är nu mina presenter! Hittade inte alla, haha det är någo små saker bort + så fick jag pengar men tja.. Dom finns ju inte kvar längre! ^^



Ett super fint lite längre halsband! (längst till vänster)
Ipod! ♥ (Bredvid halsbandet)
Parfym! (längst till höger)
Presentkort till Jim&Jill (där bak)
Så fick jag ju pengar, vantar, godis men orkade inte gräva fram precis allt :p
Och så var shoppingturen med Farmor deras födelsedags present till mig ♥

Imorgon kommer alla mina julklappar upp här nångång på bloggen! :>

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

hothothothot Ipod!(;

Men herregud Fanniii, ALLT du nu skirver om e liiiite försenat, u know?(;

julfest-outfiten, födelsedagspresenterna (!) och nu julklapparna hahha

Men keep going!(;

2010-12-31 @ 10:10:46
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Anonym

Sv;Ja fyja!

Grattis i efterskott!:D

2011-01-01 @ 13:40:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0