I'd catch a grenade for ya.

Hejsan!

Yayyy, äntligen fredag! Fast känns inte egentligen som fredag, har ju inte varit full vecka i skolan så... (; Och det var jag inte förra veckan, och inte veckan före det och kommer inte vara det nästa vecka heller! Har ledigt då det är Finlands sjävlständighetsdag och så kommer jag fara till Vörå med alla vänelever från bl.a Kronoby, Nedervetil osv. på fredag. Nåjja, ska ta och beskriva den perfekta dejten nu så publicerar jag det lite senare! ;-) Hörs. ♥




Fjoooooooortis bild! ;) Haha, Frida sa att de är som att se sjuans Fanny då jag har upp panluggen!

Säg nått smart nu!
Postat av: Erika

sv; Tack så mycket! :)

2010-12-03 @ 15:37:17
URL: http://everydayisbeautiful.blogg.se/
Postat av: Jounn

haha, suans Fanny! He stämmer precis!(;

2010-12-03 @ 16:27:38
URL: http://milkyhin.devote.se
Postat av: anonym

vem sjuans Fanny menar ni?

2010-12-03 @ 19:55:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0