Ingen julfeeling? :(

Hej! Och god jul och gott nytt år åt alla! :> ♥

Alltså, varannan status uppdatering på facebook är ju typ "har ingen julfiilis" och "va? ede jul imr? känns intt så." Tyvärr är jag en av dom som ha skrivit det! Usch känns inte alls som jul! Delvis för att pappa jobbar den här julen :'< och så tänkte jag, kanske det är för att snön kom så tidigt? Och att det blev så kallt så snabbt? :o För min del skulle det lika gärna kunna vara typ januari just nu! Nå, lite mer julfeeling blev det ju då det doftar julskinka i hela huset ;-). Nåjaa, hörs. ♥

Bild från weheartit.com ogillar mejj själv för att jag tog den därifrån haha.




Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0