Och priset till årets mest aktiva bloggare går till...

Hej!

Alltså nog var det tungt att stiga upp redan kl. 9.00 imorse och gå en timme i skolan! Hehe :') Det var så tungt att jag somnade i soffan till topmodel och sov så i två timmar! Sen kom mamma och väckte mejj och tyckte jag hade vilat tillräckligt så att jag ska kunna städa hela huset. Men det tyckte inte jag. Fick iaf uppdrag att städa mitt rum... Låt oss bara säga att jag inte är klar ännu, hehe. Nåjaa hörs. ♥



Stulade bilden av denna tjej på facebook, i brist på annat :(
Vår temavecka dans grupp!


Btw, dom skulle ringa denna vecka och säga om det går och fixa min dator! Lovar att senast 2011 börja blogga "normalt" igen!

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0