1 JUNI! 2010

En sak jag inte riktigt fattat är att det är 1 JUNI det är ju typ sommar! :o Nu... Nu är det nära, snart är dagen D här! Haha. Men det är ju bara 3 dagar + avslutning! Hjälp. Och så har jag gått ut sjuan. Jag minns förra sommarlovet så var jag spänd för att börja sjuan, men nu är det no big deal! Fick mycket nya kompisar! (Ni vet vem ni är ;)) och nu är det ju snart sommarlov igen! Huhu, vad tiden går snabbt! Jo, men nu ska jag plocka ur diskmaskinen + kanske damsuga? Ska se om jag orkar :] Hörs senare!


Gaah, vet inte vilka bilder ni sett och inte! Jajja, bli den här iaf.

Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Jaa-a håller helt mee!! snart e dehee skolåre slut:D

2010-06-01 @ 15:55:50
Postat av: maria

sv: haha jaa verkligen :D men jag hatar betyg xD jobbiga!

2010-06-01 @ 16:17:07
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: maria

sv: haha jaa då är det alltid bra ;) men det hoppas jag att du får ofta! :)

2010-06-01 @ 18:21:42
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Frida

All skådar i fel kamera ;)

2010-06-01 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0