Myggor :(

Hejsan, nu har jag en väldigt tråkig nyhet... Myggorna har kommit! :( Nu då det är så varmt så hade vi upp dörren, men så började myggor komma in! Buää... Har inte sett dom förr i år och nu har dom kommit. Blääh för det säger jag bara. Det är därför vi är ute med båt på sommrarna, inte lika mycket mygg där! ;) Haha. Men nu skall jag och hälsa på min Farmor och hämta några buskar som vi ska plantera på gården. Hörs.


Ett rep. Alltså w-o-w.

Säg nått smart nu!
Postat av: Madde

Hej!



Hur mår du idag?



Kram

2010-06-02 @ 19:58:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hatar myggor!!

2010-06-02 @ 20:00:17
Postat av: Jorunn

Nejj FYY för myggor!! >:(((((

2010-06-02 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0