"Bra" ursäkter till att få komma försent!

Hej,

haha. Här kommer ett bra inlägg till alla er som
brukar komma försent!
:)

Nå, här är 10 orsaker till att få komma försent:

1. "Alltså, min cykel hade fryst fast så jag var tvungen att gå."

2. "Jag var tvungen att åka in med min katt till tandläkaren."

3. "Min bror försökte spola ner vårt marsvin i toaletten, så jag var tvungen att lugna vårt vettskrämda marsvin." (Fungerar såklart med nästan vilket husdjur som helst! ^^)

4. "Jag cyklade på en get."

5. "En fluga flög in i min mun och attakerade min hals, så jag fick host attack i sesådär 25 minuter & kunde knappt gå."

6. "Jag hade gått halvvägs, men då upptävkte jag att jag glömt sätta på mig kläderna, så va tvungen att vända."

7. "Jag hade en så underbar dröm om dig, så jag kunde liksom bara inte gå upp .. "

8. "Min lilltå hoppade ur led och jag fick kramp i BÅDA mina ben samtidigt."

9. " Jag var fastbunden när jag vaknade och de tog ett tag innan någon kom och hjälpte mig."

10.  "Va? Vadå försenad? Vi börjar väl alltid tjugo i nio, inte sant?"


Haha. Ganska bra orsaker visst?
Hoppas de hjälpte nån! (Humorhumor)


Lots of love ♥
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0