Justin Bieber & Låttexter

Hej,

nu har jag äntligen städat klart!
Oh, jag är så nöjd o glad nu! :)
Blev jätte rent och fint.
Men nu kommer dagens Love&Leave lista. :)

LOVE ↑

Sångtexter.
En bra låt är oftast en med riktigt bra,
och berörande låttext!
De kan också vara "lätta" så kan man den
utantill efter att ha lyssnat på den 2 gånger. (^^)
 De är verkligen bra om dom som skrivit låten inte bara har samma mening om och om och om igen! Att dom verkligen satsat på texten! :)

LEAVE ↓

Justin Bieber.
Jag vet
, jag kommer bli hatad efter de här!
Men på riktigt? Jag har inte egentligen något emot honom,
men kom igen vad är han... 14? 15? Och sjunger om kärlek
som om han skulle vara någon slags "expert".
Och han har vad man kan kalla "baby-voice",
de kan ni inte förneka?
Jo, visst. De finns ju såna som gillar sånt...
Ja, de kan ju inte ni hjälpa? Jag ville bara säga min åsikt. :)
 
Lite liten för att sjunga om kärlek eller?


Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Haha, Justin e 16 ;)!!

2010-03-21 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0