Love&Leave

Hej,

här kommer lite mer Love it, leave it. :)

LOVE ↑

Google.
Jag menar, de finns ju allt där!
Inget man inte hittar, den är helt enkelt
perfekt.


LEAVE ↓

Riktigt, riktigt dåliga högtalare.
Jag menar, jag är inte en sån som är så petig
med hur musiken "ska låta" men de stör mej
verkligen då de faktiskt låter riktigt dåligt.
Man hör liksom hur de knastrar!
Och då har man ju de hellre tyst eller?
 Hm, knastrar säkert. (^^)
Ser lite bättre ut? :)


De var allt för mig för den här gången, ha de bra. :)



Kisses&Hugs,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: FATMA | sångerska

Bra hiss och diss lista :D

2010-03-17 @ 17:43:45
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg ! kolla in min blogg , komentera gärna min oxå :) har du haft en bra dag ??????????

2010-03-17 @ 18:59:59
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0