Musik.

Hello world!

Jaao, nu hade ja tänkt informera er om min musik smak.

När det gäller radio stationer så är det defenitivt NRJ som gäller.
Och här kommer min absoluta favorit sånger;

Lady Gaga ft. Space Cowboy & FloRida - Starstruck 

One Republic - All the right moves

3Oh!3 - Still around

3Oh!3 - Colorado sunrise

3Oh!3 ft. Kid Cudi - Don't trust me REMIX

Paramore - Careful

Paramore - Where the lines overlap

Paramore - Ignorance

Paramore - Decode

John M.E - Love is my drug

Lady Gaga - Boys boys boys

Alexandra Burke ft. FloRida - Bad boys

Mando Diao - Dance with somebody

Jason Derülo - Whatcha say

Snow Patrol - Just say yes

One Republic - Stop and stare

Artist for Haiti - We are the world


Och det var bara några.
Jag uppdaterar den igen senare :)
Det kommer ju ny musik hela tiden,
och min musik smak ändras. ;)



Take care,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0