Nagellack & Mat.

Hej,

har inte hunnit med så mycket idag. :)
Menmen, här kommer i allafall kvällens sista inlägg,
och de blir dagens Love&Leave. :)

LOVE ↑

"Nagellacksnamn."
Ni vet, då man köper nagellack,
så kan de t.ex vara ett nummer på nyansen som nr. 12 eller nr. 104
Och så kan de också finnas namn!
Och jag tycker dom kan vara så härliga!
Som t.ex "Far away dream", "Excited", "Pink party" osv.
 Vad är ert favorit namn?

LEAVE ↓

Äcklig mat.
Jag vet, man ska inte säga att någon mat är äcklig!
Nu är jag ett dåligt exempel. :(
Men om man tänker så här;
Man är verkligen, verkligen hungrig (om man är t.ex i skolan)
och har väntat på mat rasten typ hela dagen.
Och så kommer man dit, och så är det just den maten
som verkligen absolut inte gillar!
Så får man ta och lov och mätta sig på knäckebröd istället!
Är inte det verkligen irriterande?
 Ser inte så fräsht ut?




Och så en liten sidenote.
Jag skall och klippa mig imorgon.
Direkt efter skolan, får se hur de blir :O
Näe, men jag ska bara ta och klippa topparna lite. :)

Lots of love,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0