NEW MOON.

Jag är glad! :)

För jag fick världens bästa överraskning då jag kom
hem från skolan idag, för att då jag tittade
i vår postlåda. Gissa vad som hade kommit med posten?
NEW MOON! Aah, vad jag väntat på att den ska komma på dvd!
 
Jag hade förhandsbeställt den, här kommer den först imorgon till butikerna.
Men jag trodde (av nån anledning?) att den skulle komma först på
måndag! Så gissa om jag blev glad! (^^)
Såg den just, och de förvånar mig hur lite jag kom ihåg av den!


Take care,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!
Postat av: milkshake

neeejjj!!!!!!!! ja vill o sii he! nå ja köper he imoron;D

2010-03-19 @ 17:11:41
Postat av: Anonym

Jag vet! jag hadd hitta nan som hadd stoppa new moon på internet, jag hinda si typ 5 sec. furi ja to bort he, och jag hadd helt glömt bort hu he börja!! ;)

2010-03-19 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0