Nytt x2

Hej!

Har varit i stan hela dagen! (^^)
Först, efter skolan så for jag direkt och klippa mej.
De här är resultatet:

Före:


Hade ingen bra "före" bild, så de blev den här. :)

Efter:

Hon lockade det. De är nog längre egentligen! :)

Ahah. ;)

Hahh, fjorttis bild! 0.o

Inga stora ändringar som ni ser.

Efter det hade jag nästan en timme på mej innan jag skulle hem med bussen!
Så jag gick in på H&M och så såg jag Jorunn där!
Och så, såg jag en härlig tröja som jag måsta köpa! ;)

Den är pink, inte de jag brukar ha på mig direkt! Men gillade den ändå!

Nu ska jag och äta,
sen till dansen. :)
Ska se hur de går, min fot är inte riktigt frisk ännu.
Måste ta de försiktigt! :)


Lots of love,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Men he blev ju snyggt!

2010-03-23 @ 19:14:41
Postat av: Jorunn

Najjs!:DD

2010-03-24 @ 16:01:15
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: milkshake

PINK!!<3<3

2010-03-24 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0