Twilight och go'natt ;)

Hello world!

Nu ska jag o sova, så go'natt! :)



Nu ska jag och borsta tänderna, ta bort sminket
(som btw är en av dom jobbigaste sakerna att göra på kvällarna!)
och så ska jag lägga mig i min säng och läsa "Om jag kunde drömma" 
(Twilight, tryck så kommer ni till fan-sajten^^)
Det är bara tredje gången jag läser serien :)
Det är som en droger, på riktit!
Det går inte att sluta läsa!!
Det är en bok jag verkligen rekommenderar!
+ Filmerna såklart!
Jag har redan "Twilight" på dvd och förhands beställde igår "New moon"
Jag är jätte otålig tills jag får den!



Take care,
-fannymariaolivia-


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0