Jobb.

Hej,

här hittade jag några verkligt
udda jobb! (^^)

Fortune cookie writer:
En sån som helt enkelt skriver "Lycko kakor."
Haha, man skulle ju kunna skriva vad som helst!

Cheese sprayer:
En som sprayar ost på ost (underligt jag vet!)
eller ost på popcorn. ;)

Furniture tester:
En som testar möbler helt enkelt.
Tänk att testa t.ex sängar och
fåtöljer dagarna i ända... Aaa... (^^)

Dice inspector:
Hm, en sån som inspekterar
tärningar... Kanske lite trögt jobb,
men vad vet jag om de? :)

Hecka Funny quote -- worst job in the world Pictures, Images and Photos Haha.
Översättning:
Tandborste: Ibland känns de som om jag har de sämsta jobbet i hela världen...
WC-papper: Joo, säkert!


Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0