Ute&mascara

Hello world!

Kom just utifrån efter nästen en-och-en-halv-timmes lek
i backarna med min lillebror. :)
Idag kom min pappa hem från jobbet,
han jobbar på Silja Symphony (kryssningsfartyg) så han är
10 dagar hemma - 10 dagar borta.
Jag hade "beställt" en ny mascara av honom, så nu fick jag det. :)


                       
 Den här fick jag nu :)                  Och den här har jag haft. :)
 (Lumene Blueberry Volume)        (Lumene Blueberry Curl)


Jag gillade skarpt den som jag haft, men ville prova något nytt. :)



Take care,
-fannymariaolivia-

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Ja haar å hedee mascara! He er bäst! ;D

2010-03-09 @ 18:19:05
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0