14 maj 2010

Hej!

Haha, att ha en såndär rubrik hjälper en verkligen att hålla koll på datum! ;) Men steg upp rekord tidigt idag! 10.30! Wow ! Haha, men skall väl snart ett varv till stan med pappa och köpa klänningen plus alla saker till kvällen då flickorna kommer. Det är varmt! Och jag är på bra humör! :) 23° i skuggan. Redan. Dom lovade ännu varmare framåt eftermiddagen! Men nu ska jag och kolla om pappa är redo att fara snart, och så ska vi städa hela huset idag också... Roligt roligt... ;)

Hihi, snart min. Hoppas jag! ;)


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Hoppas att he blir tiin ;)

btw. Ja tror att he er onödit ti steda före jag å Frida kommer dit ;) Kmr nog se ännu stökigare ut efter ;]

2010-05-14 @ 09:45:40
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Frida

Just he, vi ska partaya ( XD ) Heela natten ;)

2010-05-14 @ 10:35:03
Postat av: Jeanette

Tack så mkt!:)

www.dosomethin.se som har gjort den. du kan vinna en design av honom om du anmäler dig till tävlingen! :D

2010-05-14 @ 11:05:14
URL: http://selanderjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0