17 maj 2010

Hej!

Varmt idag igen!
Det är bara... Skönt. Fast hade lite för mycket kläder på mig! Haha. AAAHH. Hjärtattack! De börja ösregna mitt i allt! Man blir ju grå-hårig med mindre! ;) Vi var till Elba idag med klassen (en "villa" som är öppen för allmänheten? Vet inte hur jag ska förklara!) och det var jätte varmt och härligt! Det var bra för vi var ute största delen av tiden. Vi rensade fisk (uschhh, har inget emot det eller börjar må illa eller sånt. Men vi var inne. Och det stank som f** ← Förlåt!) och så såg vi några spännande fåglar! (Tung sarkasm.) Och tittade på plankton i mirkoskop. :)

Och efter skolan så var jag till stan med Matilda också. Jag köpte turkost nagellack! ;) Haha, super snyggt? De får vi se! Kan visa det åt er senare då jag lackat! Hittade också en "vanlig" vit topp som jag inte orkar visa :) Vi tog också en glass - super gott! Och så satt vi en stund vi sundet och njöt/vilade fötterna i det varma vädret.


Vid vår villa för ett par dagar sen. Jag vet. Bryggan är. Ja. Den är vad den är! ;)


Säg nått smart nu!
Postat av: henny ;)

Jaa, det är ju klart du bor ju på ett finlandsvenskt ställe ;p

2010-05-17 @ 17:10:58
URL: http://www.hallon.tk
Postat av: ElinLouise

sv: åh tack. va glad jag blir. Hihi :) Du hade en jätte fin du också!

2010-05-17 @ 18:14:11
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Hahha! Vilken härlig brygga! ;D

2010-05-17 @ 18:35:33
Postat av: Emelie <3

Hej!

Nu har du Chansen att bli veckan blogg hos mig! Anmäl din blogg i kommentarerna . Tävlingen avslutas imorgon klockan 12.00



Kram // Ämmii

2010-05-17 @ 19:00:44
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0