27 maj 2010

Nu börjar det nog kännas att det snart är sommarlov! Damdidam, bara en vecka kvar plus den här fredagen. Och nästa vecka är det mest chill, på måndag har vi vanlig skoldag, men 2h kortare, och resten av veckan har vi bara något... Annat ;) Och så är det någon slags klass-utflyckts-sak på torsdag och, heh, vi kan inte riktigt komma överens om vart vi skall fara, alla vill till olika ställen! Heh... Nå vi får se hur det går! Och en sak jag verkligen hoppas på är att det inte ska regna på skolavslutningen nästa helg! Eller vara kallt för den delen! För jag skulle verkligen inte vilja försöka hitta något att ha på klänningen! :| Jajja, men vi får se det sen! Btw, vet någon hur man stretchar (stavning) armbågen? Eller den där "saken" som är mitt emot armbågen? :D Som man böjer? Om någon fatta heh...

Som ni märkte vågar jag nola mig... Hihi. ;)


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0