28 maj 2010

Vad? Fredag? Är det veckoslut? Haha, känns inte alls så! För jag hade en sån fredags-feeling igår, och idag har jag... Måndags-feeling? Nå, det känns helt fel i allafall! Sitter här utan strumpor för att jag spillde sås på dom. Och det där var ju verkligen jätte intressant fakta! Menmen... Haha, jag säger alltid så då jag avslutar ett inlägg, haha. Menmen, (!!) ska och och... Ja, vi får se! :) Hörs!
Hosted by Galleries.cetrine.net 
Haha, hade lite tråkigt. Ser ni att det är jag? ;)


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Voi braa, Fanny! Spillde sås på dina strumpor? Det händer ju ofta det.. Men fin bild, hur har du gjort den?

2010-05-28 @ 16:39:50
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Anonym

fin header och häftig bild:)

2010-05-28 @ 16:54:31
URL: http://linnlii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha coolt, jag märkt int naa ;)

2010-05-28 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0