Buu

Nu blev ni rädda va? ;)

Ingenting händer idag. Inget. Har inget att skriva om... Ingen dans idag för det var ju avslutning. Eller jo! Haha, nu kommer en jätte spännande sak! ;) Jag ska ha modersmåls föredrag imorgon, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva/berätta om! Har kanske en idée som Matilda föreslog, men ska se... Eller så kanske jag tänkte berätta om vulkanutbrottet på Island? (Jätte spännande, jag vet!)

Plocka plocka stenar... ;)



Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Nee du ska ta hede som mattu sa!

2010-05-11 @ 15:19:06
Postat av: Matilda

Ta om he som ja sa fö ja tänkt o förs ha om när island över-aska oss men ja hitta som myki fakta men int nåå ti sej!!!! :/

2010-05-11 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0