Damdidam...

Ja, nu har jag krånglat färdigt! Om ni nyligen har varit och kollat på bloggen så har headern bytts och hoppat lite fram-och-tillbaka men nu är den på plats! :) Gjorde en ny för att jag tyckte den förra kanske var lite stor... Menmen, nu tycker jag den här är lite liten! Gah, ibland är ja en sån perfektionist! Haha. ;) Men nu ska jag ut och jogga. Whopee, hörs senare!

Den nya headern :)
Hade ingen annan "passande" bild.


Säg nått smart nu!
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

sv: men åh tack! :D

du verkar vara en person som kan ställa mycket lustiga och roliga frågor, så passa på i min frågestund just nu! hade vart roligt! :D

men du gör som du vill, men jag hoppas jag hittar en kommentar hos mig snart! :D

2010-05-27 @ 17:34:42
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: sandra

nu är tävlingen igång! :)

du får rösta på dig själv :)

2010-05-27 @ 17:46:42
URL: http://molandersandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

den e gårr nice...hahha ja too hedee ena bilde:D

2010-05-27 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0