Fanny som:

Hej bloggen!

Märkte att jag har varit extra aktiv idag! :) Det är förmodligen det enda nu då jag är sjuk! Och de märks ju på statistiken ^^  Nu sitter jag och tuggar på lite nötter, pappas nötter så sschh. Har mått så dåligt idag så de blir ingen skola imorgon heller. :// Nå, ska vila upp mej ordentligt nu då! Jaa, men hade lite tråkigt och hittade lite ego-bilder hehe och gjorde ett collage av dom!

Här får ni se mig som:


Hahah !
På första bilden är jag alltså... Hungrig. ;)
På den andra provar jag min kompis Liljas glasögon!
Den tredje är då vi är på tåget då jag kom från London. Den for från Danmark → Stockholm. Och jag var trött.
Sista är då vi var på stan och åt munkar och om jag minns rätt hade vi en tävling, ni vet då man inte får slicka sig runt läpparna? :) Jag tror jag vann, haha.


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0