Freakin' 26° !!

Oj oj oj!

Det är det enda jag har att säga! Idag då jag kom hem från skolan var det 15° och till lördag har dom lovat freakin' 26° !! Herregud! Det blir ju sommar! :D Om det nu håller sig vill säga... :| Men hoppas hoppas! Det skulle vara jäkligt skönt! Var just ute lite, hoppade på trampolinen och var ute och "vandrade" kollade lite läget här i Kvikant. Haha. Härligt och varmt, hade bara en hoodie och halsduk. Jag vill ha sommat nu! Någon som inte vill ha? Men nu skall jag och mumsa på lite plättar ;)

Jag :love: solen.


Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

I like it ;) <3

Äntligen blir det sommar! :D

2010-05-11 @ 20:17:21
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Frida

Haha, vandra du omkring i STOORA Kvikant? ;D haha

Jee me sommar!

2010-05-12 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0