Har blivit hjärntvättad.

Jaa, nu är jag en hästtjej! Haha, kanske inte riktigt men det var super-duper-extra-jätte-mega-kul ! :) Och jag har borstat hästar och ridit (eller satt barbacka på en häst och fo framåt 10m ^^) nu låter det som jag aldrig ridit förut! Men det är inte sant. Har ridit uhm... 4-5 gånger förr? Och galopperat ;) Så helt borta är jag ju inte! :) Så fick vi världens godaste kaka som Liljas mamma hade bakat! :) Super god! Och här kommer lite foton. Fick inte så många p.g.a batteriet tog slut ganska snabbt :| Och hjälp, jag kommer sätta fel namn åt alla hästar!

Adam♥

Den nammigaste kakan ever! :)

Tidigare i skolan idag! :) Haha.

Hörs senare!


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Haha, Mattus sko!

He sir ut som om vi vore he galnast klassen ever, på sista bilden!

2010-05-21 @ 17:22:05
Postat av: Lanja

Bloggdesignare, lisen up!!

Jo jag behöver big time en ny bloggdesign (som ni ser, eh?!) och undrar om det är nån där ute som kan göra en åt lé moi? Från 0 upp till MAX 150:- betalar jag om jag blir skitnöjd med den, dvs! ;) Fast det är mest basic grejer som måste fixas tror jag, småfel och annat skit som jag tycker är fult i bloggen, och en ny header ofc.. Haha!



- Så är du en som gör bloggdesigner..? Kontakta mig på [email protected] eller kommentar i bloggen!



2010-05-21 @ 18:17:00
URL: http://lanjas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Håller helt me!! He va super kul!!!Vi måst göra he på nytt före sommarlove!!!!

2010-05-21 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0