L&L



Hästar.
Haha. OMG. Sku aldrig kunnat gissa att jag skulle ha "lova" (om nån fatta fattade det där? Alltså att jag "love it"? :) ) Men dom är faktiskt super gulliga om dom är snälla och gosiga och bra på alla sätt! Så där. Jag gillar hästar. Lite i allafall. Nöjda nu? ;)

Hihi, Jorunn o Adam (säg om jag ska ta bort! :))



Brandalarms ljudet.
Ååh, vad jag stör mig på det! Och sen om man t.ex bakar bullar? ;) Och tar ut dom, och så kommer det ut jätte mycket varm luft (speciellt om dom bränts! ;)) och så börjar det piiiiiipa. Suck. Världens mest irriterande ljud ! Och sen då dom har batteriet slut... Samma sak! Arrghhh! :|


Men nu sticker jag till bastun. Hörs senare! :)


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0