Love&Leave

Hi sweethearts.

LOVE ↑

Folk som står för sina åskiter.
Jag stör mig något otroligt på folk som ändrar sig och anpassar sig efter andra, om man t.ex har sagt något man tycker, och någon annan säger något annat så säger "Ja, eller nä. Nog var det så i allafall!" Eller något liknande. Jag vet att jag ibland kan göra det. Och då stör jag mig själv! ^^ Men, jag tror alla ibland kan göra det.




LEAVE ↓

Besvikelse/Att bli sviken.
De är en av dom värsta känslorna som finns! Man har väntat jätte länge på något och så. Plötsligt. Så går det inte mer. Någon ställer in, vädret tillåter det inte, någon blir sjuk osv. Eller sen - nästan ännu värre - man bestämmer med någon att vi möts där eller där, så kommer man dit. Står och väntar och tillslut inser man att man har blivit sviken. Men det finns ju alltid en risk att det har blivit ett missförstånd eller likande. :)






Säg nått smart nu!
Postat av: JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!

sv; naw, tack, men jag är faktikst på plats nummer 14 hihi :) vad fgör du?

2010-05-03 @ 16:34:49
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Jättesöt blogg du har!

Hoppas din tisdag blir fin!

<3

2010-05-04 @ 13:27:26
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0