Mini-hårspray!

Okej, här kommer nog bara ett "Love" är inte på humör för något negativt, haha. :)

LOVE :thumbup:

Mini-hårspray.
Dom är små, dom är behändiga dom är *trumvirvel* MINIHÅRSPRAY! Yay. Haha. Men dom är jätte praktiska att ha med, och har en perfekt storlek om man som jag hahh inte är "spray-beroende." Och om man inte har kompisar som behöver de vill säga... Heh, hint hint! ;) Menmen... En bra sak är dom i allfall!


Hihihihi, jätte snygga bilder på mig, eller..? Haha. NOT. Tänkte köra på lite "ego-stil" nu! ;) Och ja. Jag kommer att skämma ut mig totalt!! Men de skulle ni gilla, va? ;)

Hörs senare.




Säg nått smart nu!
Postat av: ElinLouise

sv: min morfar är död så jag kan inte de ;) men tror att de är från Dressman för länge sen ;) <3

2010-05-24 @ 18:55:55
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: ~ e m i w s ~

aa det gör hon :p..

Men det blir ju fint ändå :D!

2010-05-24 @ 18:56:55
URL: http://emiws.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahahahah.....oi vitsi Fanny....huhu

2010-05-24 @ 19:11:29
Postat av: Jorunn

Haha! Go Fanny! :D

2010-05-24 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0