Ovanor.

Hej!

Nu tänkte jag berätta om mina ovanor! :) Någon hade frågat det i en kommentar och jag tänkte "Ja, det kan ju bli ett bra inlägg!" Men först: Har ni några? :)

Okej, here it goes. Haha. Mina ovanor är:

Jag skakar på benet!
Hela tiden! Fråga vem som helst av mina kompisar! Dom blir skit irriterade på det då hela bordet/bänken börjar skaka! ;) Haha, men jag har säker, öh vad heter det? Restless leg syndrom? ^^


Jätte fina fötter^? ^.^

Datorn!
Jag är waaaay to much på datorn! :o Haha, suprise suprise. Men jag kan vara hur länge som helst! Och inte märka att de gått 3 timmar! Då tror jag det gått 1 timme! Hihi. 
 Min lilla baby, hihi

Perfektionist.
Jag kan vara en riktig perfektionist ibland! Allt ska vara noga! Men, ibland kan jag vara helt tvärtom! Jag skiter i hur det går o.s.v ;) 

Jag har säkert många fler, men det är vad jag kom på nu. :)



Säg nått smart nu!
Postat av: PeffaH

naw hur gammal e du? :)

följ bloggen! http://peffah.blogg.se

finns bara en PeffaH ;)

2010-05-12 @ 21:25:08
URL: http://peffah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0