Rocka loss!

Hej igen. :bigeyes: Hihi.

Här kommer då Love&Leave.

LOVE :thumbup:

Att "rocka loss."
Okej, ska förklara närmare vad jag menar. Ni vet då det kommer riktigt bra och svängig musik t.ex Eye of the tiger? (Jag tycker den passar bra till de här! ;)) Så då typ bara ställer man sig upp och svänger på höfterna och bara rockar loss! Haha. Och det är en av världens härligaste känslor! Och så ett stort plus är så klart om man är ensam hemma! ;)


LEAVE :thumbdown:

Dom där godisarna som lämnar längst ner i påsen och aldrig äts upp!
Jaa, det där säger väl det mesta? Fast man har valt lösgodis, så  är de alltid några som lämnar till sist och man på något sätt inte riktigt vill äta... Eller i mitt fall i någon t.ex färdig godis påse så lämnar jag alltid, alltid salmiaken och lakrtisen!
 


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0