Städastäda...

Hej!

Wohoo, klänningen fanns, och nu är den min! :) Kom just från stan och var och handla lite gotta till kvällen, åt just lite omelett och nu. Nu ska jag städa! Haha, kanske lite onödigt då man ska ha "tjejkväll" senare? ;) Menmen, nu ska jag vara jätte hurtig och börja städa mitt rum! Ser ut som en atombomb har sprängt där. Hehe. Har nästan alla kläder på golvet! :D Så det kanske skulle vara dags att börja?

Hihi, med dom ska vi ha kul ikväll/inatt! ;)


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Jorunns hår!! <3 :O

Hu vågar du sätt en bild tå JAG sir ut sådee >:/

2010-05-14 @ 12:38:44
Postat av: Jorunn

KLART vi ska haa kivat ikväll! :D

2010-05-14 @ 14:46:08
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0