En töntig och tråkig rubrik.

Hej hallå. :)

Kom just ut från bastun, ska snart och stoppa lill pojken i säng men först kommer Love&Leave.

LOVE :thumbup:


Ny duschad.
Ni vet den där ny duschad känslan? Speciellt om det har varit en varm och svettig dag som den här. Och man känner sig väldigt ofräsch! Så är det världens bästa känsla då man får stiga in i duschen (kan man säga så?) och man bara känner hur all smuts sköljs bort! :)


LEAVE :thumbdown:


Rubriker.
Ibland kan det vara svårt att hitta på! Man tänker... Och tänker... Och tänker... Och sen blir det världens töntigaste och tråkigaste rubrik och man bara orkar inte bry sig ! Gaah, det är sällan någon har en riktigt bra rubrik! Okej, ibland då är man bara "AHA!" Haha ;) Men, svårt ändå i allmänhet! Men jag stör mig ändå på inlägg som har rubrik som "Rubrik saknas" eller bara ett "-" och ja, jag stör mig på mig själv då jag lägger den rubrik jag har nu!


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

He sku pass bra me en dusch nu! ;)

2010-05-15 @ 22:02:59
Postat av: Jorunn

Ja håller med båda! :D

2010-05-16 @ 10:14:30
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0